En gång är ingen gång, två e lika med noll.

I fredags kom mandisen hem till mig, vi kollade på film och myste lite bara :)
Igår träffade vi några gamla klasskompisar och var ute i minusäckelgraderna!! Det var lagom kallt alltså..
 
Ikväll vet jag inte vad som händer, kommer antagligen sitta och kolla Once upon a time och äta godis och mysa med mig själv lite! Tänkte göra klart Samhälls frågorna också, så det blir väl till att sitta uppe inatt, men vad gör väl det när man har LOOOV! 
Imorgon ska jag träffa en underbar chick vid namn Ronja :love: längtar fan!
Måste dock vara närvarande, så lillebrorsan kan få tag på mig. Mamma jobbar nämligen :)
 
Kram och pussis!
 
 


Johans design av en pumpa! Så tööt!



Ja men vacker syn!
 


Här har vi en riktig pudding!!



Och här med ;) Haha nä, ta inte bilden seriös, det är en av många skojbilder!
 
 
 
My day | |
#1 - - Anonym:

ny jack? kan man få se helbild? tack på förhand :D

Upp