Autumnbreak, incooomiing!

Barometer tävling i skolan, NA1 vann för bästa utskärandet av pumpa! Tjohoo GO NA1 ;)
Lärarna hade klätt ut sig, för att tävla för deras klasser som de är mentorer för, Madde (i orange) vann tyvärr inte vår tävling, men det räcker ju att vinna en tävling ;)

På sista lektionen idag var det boksamtal, jag gjorde mitt förra veckan så denna torsdag satt vi som redan diskuterat boken och arbetade med ordböcker, hur tråkigt som helst, men klasskompisarna gjorde det såå mycket roligare!! :D

Trivs verkligen hur bra som helst i min nya klass, och jag tror faktiskt att den kan slå min gamla! Inte f-klassen såklart, inget slår den klassen! Men den här kan gott och väl vinna över nian. Det var sjuka grupperingar i nian, det var bitchblickar, det var omoget vissa stunder. Känner mig mycket mer mogen och välkommen i den här klassen! 

Kommer dock aldrig glömma grundskolan, mitt tjejgäng där var min ork och min glädje för att orka kämpa så pass mycket jag gjorde i åttan, nian .. kommer aldrig glömma tiden. Sjukt underbar barndom och uppväxt i Futurumskolan. :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
My day | |
Upp