Just nu: Ghost Whisperer

Igår kom Ronja hem hit och kollade på film och bara myste, då det regnade och var allmänt ruggigt!
Efter filmen när det blivit mörkt ute gick vi hem till henne och lagade middag, revbensspjäll och grejer! Mästerkockarna ;) Bara att sätta på ugnen värma på!
Jag sov där och vi hade awesome som vanligt! :)
 
På lördag är hon ensam hemma och vi ska träffas igen (förhoppningsvis) och ha en liten bak och pyssel-dag.
Så sjuuukt roligt alltså! :love:
Måla tavlor, klippa och klistra, modell-lera och glitter, scrapbooking och fotoalbum! Kärlek till min älskade Ronja som är en precis lika stor pysselnörd som jag! Självklart kommer bilder på lördag!
 
Imorgon ska jag plugga hela dagen, sedan på kvällen ska jag dra till Kungsängen på fest. Kulkul!
 
Neej, nu ska jag börja läsa en engelsk bok, som ska vara utläst till vecka 48!
Kramis :love:
 
My day | |
#1 - - Anonym:

Fest i Kungsängen? kan du inte berätta lite om den? vad är det för slags fest? ;)

#2 - - Ronja :

Haha det va den bästa maten vi gjort ;) haha
Åh jag längtar tills lördag! Kärlek till dig med älskling! <3

Upp