Nu är det höst och snart höstlov!

Hejsan trogna läsare, hur är det med er? :love:
Jag mår bara bra, längtar efter pappsen min men det står jag ut med..
 
Det ska bli så himla skönt med höstlov. Ta det lugnt varje dag, träffa alla jag inte träffat på hur jäkla länge som helst, och bara mysa galet mycket! 
Nu är det onsdag imorgon, yeah! Känns som om det vore måndag idag, men ickee!!
 
Imorgon börjar jag klockan halv nio. Jag har både franskaläxa (verb..), engelska, (magazine and vocabulary..)
Usch, har ju fysik imorgon också... vi ska labba. Vi skulle läsa om Acceleration innan lektionen så det har jag också gjort nu ikväll, + det ovanstående. Lämnade för en gångs skull matten kvar i skolan, då jag brukar släpa hem den i onödan och inte plugga nån matte eftersom att det är annat som jag prioriterar före, (som jag kanske egentligen inte borde göra..) 
Har matteprov på fredag, hade kemiprov i fredags. Fredagen efter lovet är det Samhällsprov. Det är mycket, men det går, såklart att det går. 
Hade dock önskat mig lite praktik eller något sådant kuligt, men icke sa Nicke! Harvar vidare ja' rå'.. ;)
 
Nej men jag älskar livet ändå. Allt jag gör nu är liksom förberedelser inför framtiden, jag vill öppna så många dörrar jag kan och har möjlighet till! Trots att man kanske inte vet vad man exakt vill göra är det bra att ha många vägar att gå. 
Nu vet jag dock vad jag vill göra redan, men vem vet? Det hänger på ödet och endast tiden kan visa mig vad som kommer att ske :)
 
Nej, nu ska jag läsa igenom verben en gång till, sedan stänga ner lille computern och slumra! 
Uppstigning halv sju imorgon, finns de som har det värre! :) (hooshstsofia)
 
Puss och godnatt från mig och min goskatt
 
Nu är det höst! Tjejen på "väderleksrapporten" sa precis att det är mössor och vantar som gäller redan imorgon... Brrbrbrbrbrbrrrrrr, fast jag längtar faktiskt! 
Pratade med Johan om att gå ut sent på kvällen och bygga en snögubbe och snölyktor, hur mysigt?!
 
 
My day | |
Upp