På g att bli sjuk!

Fredag idag, skönt det! Nu är det helg och jag har min helg planerad :)

Ikväll ska jag hem till Emelie och käka middag, efterrätt och annat gotteligott och ha Harry Potter-maraton! Ska bli riktigt nice!
Jag åker dock hem ikväll med antingen tåget, eller om min käre bror har lust att hämta mig i Kungsängen! Tror det blir alternativ 1, men att han hämtar mig från station!

Skönt det ska bli med körkort om två år alltså! Slippa känna känslan "Hur tar jag mig hem sen då?"
Snart dags för mig att börja övningsköra med mammsen! Har körkortstillståndet klart, nu måste jag bara gå kursen.

När tåget kommer fram till Bålsta ska jag in på Lindex och byta/lämna tillbaka en tröja, efter det kolla på skal, sen in på Go west och köpa något med mitt presentkort jag haft sedan praktiken i åttan. Haha!

Sen hem, slänga i mig en banan, fixa till mig litegrann och sen tåget mot Kungsängen igen! Känns lite som att jag bor där nuförtiden, haha!

Puss och hej!
Juste, under hela denna skrivning av inlägget har jag suttit och snörvlat, och min hals känns som tusen nålar! Blä, vill inte bli sjuk nu! Kände inatt hur detta kom krypandes.. Usch..

Kemiprovet gick sisådär idag också! Får hoppas på det bästa!! :D
Ha en bra dag, puss!

| |
Upp