Skallar kudden nu!

Gokväll' :) Sitter och pluggar lite svenska, vilket känns ganska onödigt eftersom det är språkriktighet och jag är ganska hyfsat bra på att stava och skriva på svenska, så jag tittar mest igenom häftet litegrann!
 
Ska gå och borsta tänderna och lägga mig och fortsätta kolla på Kalla fakta, handlar om djur som vanvårdas på Parken Zoo, hemskt. Djur dör utan anledning och så vidare.. usch så hemskt !! :(
Måste läsa klart de sista sidorna i Låt den rätte komma in också. Rekommenderar faktiskt den boken! Den är spännande, nu vill man bara veta mer hela tiden, sådeså! :)
 
Nej, godnatt på er, nu knoppar jag! Imorgon är det torsdag,, såå skönt! Sedan är det fredag och då ska jag hem till Emelie och ha HP- maraton med brudarna från klassen! På lördag kanske Amandis kommer hit och sover och sedan blir det även en hel del plugg i helgen..!
 
Kram och puss :love:
 
 
My day | |
Upp